07 ноември 2009

Как бях обслужен днес в Office 1 Superstore?



Днес се наложи да правя ксерокопие на личната си карта. Влизам в споменатия в заглавието обект. Няма "Добър ден!" Да, вярно, че вънка си е мрачно, ама все пак... Та подавам си документа да го снимат и гледам насреща цените за копия. 0,10лв прочитам, отварям портфейла и бръквам за 10 стотинки, когато отсреща чувам "20 стотинки". Наложи се да давам хартийка, но и в това няма голямо значение. Подавам и една банкнота от 2 лева и получавам обратно 1,60. За миг се замислям... и решавам да не се правя за 20 стотинки (не че по принцип не бих, просто в момента не съм в настроение за никакви "конфликти"). Бързайки да свърша другото си задължение (пък и една друга мисъл е постоянно в главата ми) излезнах от магазина без да си прибера личната карта. След 5 минути се върнах да си я взема. На влизане бях посрещнат с думите: "Ти си взе копието, ама картата забрави..." Ама интонацията ми подсказва, че по-скоро си мислеше: "Леле, този е голям тъпак!"

Та, ето така бях обслужен днес в Office 1 Superstore. Останах недоволен.

1 коментара:

Златина каза...

Трябваше да им натриеш носа за стотинките!
Явно го заслужават!

Публикуване на коментар